Monday, October 5, 2009

Pabila Barcelona turun padang

"Badan cergas minda cerdas". Demikianlah slogan yang digunakan oleh guru2 di sekolah untuk menggalakkan pelajar2 turun bermain di waktu petang.

Demi menyahut seruan oleh bekas2 guru di sekolah dulu. Pasukan Pandan Mewah telah turun sekali lagi ke Sport Seven Wangsa Maju untuk mengalahkan team Wangsa Maju. Tapi kali ini kami turun sebagai pasukan Barcelona FC (ade sorang tu diimport dari Inter Milan FC). LOL.

Bermain di atas court rubber biru. Pasukan Pandan Mewah beraksi cemerlang dengan gol sulong dari aku sendiri.wahaha..Tetapi lepas tu gawang gol kami bertubi2 dibolosi oleh pemain2 terbilang UTP.

Walaupon tak kire bilangan gol. Firasat aku menyatakan kami seri. Haha. Mungkin akan ade byk pertarungan futsal lagi selepas ini. Dan aku gile futsal. Sekian



Player2 dari kedua2 pasukan



Isk..gua belom redi..lu dah tangkap ape hal



Haa..thats better



Hentam la labu



Melahap dlu sebelom balek

8 comments:

  1. haha..aku xgemok laa wani..lagi kurus ade r
    aku xleh dok kl..kene dok kampung je
    udara bersih

    ReplyDelete
  2. nice lah! dok kl x maen futsal kat tempat best agak rugi lah kan? kan?

    :D

    ReplyDelete
  3. i need to do sport. serious dah gemuk.hahaa (tbe2 je)

    ReplyDelete
  4. aku tgk kudeng yg da gemok...hahaha... kudeng wat rosak team je..

    ReplyDelete
  5. anis : xperlu sport..ko dah mmg kurus..hahah

    kamal : kudin mmg cmtu..tapi die dah ade smgt kesukanan yang tinggi

    ReplyDelete