Thursday, March 4, 2010

No need to rush

Salam,

Fuhh, 3 hari lepas merupakan hari yang paling penat bagi aku. kelas dengan lab yang bersilih ganti. Tak dapat dah nak tido time pagi and tengah ari cam biase aku buat. Lab FYP aku dah start dari minggu lepas lagi. Minggu lepas dah prepare barang2 tok wat mortar. Minggu ni baru start bancuh mortar tu.

Mortar ni spesis concrete gak just takde course aggregate. So preparation die tak sepayah concrete lah. And slalo orang buat mortar dalam kuantiti yang sikit je. Dalam kes aku 50mm cube. Aku prepare mortar ni tuk uji chlorine penetration test. Dalam satu batch ade dalam 12 sample. Sebab nak tengok chlorine penetration tu dalam 2, 4, 6 dan 8 minggu.



***************************************************

Hujung minggu lepas dapat gak aku meluangkan mase bersama2 bebudak rojak kat Ulu Kenas. Kitorang gerak dalam pukul 10 pagi. Sampai dalam pukul 11 la camtu. Sampai2 je excited nak terjun. Lame gak tak pegi Ulu Kenas dah. Angkut2 barang BBQ ke port yang bes.

Dah setting2 api terus terjun. Pergh nikmat gilerr. Dengan tak mandi pagi lagi. Aku tengok2 gak laa BBQ tu. Tolong alih2 arang takpun terbalikkan ayam dengan kambing. Yup, kami BBQ kambing. Pergh nice giler ah diorang marinate. Mane tak nye, tengah sejuk2 kuar dari sungai tu. Makan kambing stret panas badan. Dengan ade sos lada hitam ag. Kejap je kering air kt badan.

Kali ni pegi dapat port nice r. Dalam and air tak laju. Boleh r nak wat somersault dari atas batu tu. Terjun tiruk pon lepas. Jangan kate kuak lentang, kuak anjing pon lepas kalo hang nak berenang. Ulu Kenas memang rocks!!Sebab banyak batu2 besar.

Rojakerzz pon rocks!!












Thank you.

p/s: credit to pro photographer

7 comments:

  1. oooo jgn lak ko wat somersault pastu.....

    *terigt lak insiden kat lata kinjang dolu*

    ReplyDelete
  2. ooh..kau tiada di waktu kejadian

    rugi kau xdpt tgk muke cuak gile babi aku

    ReplyDelete
  3. Ya.. Aku dengan kamal tengah wat drama lak kat bawah..

    ReplyDelete
  4. dem ah. ulu kenas fav place bai!

    ReplyDelete
  5. wani: hahah..drama ape tuh?

    crot: mmg nice mike kabo ke teman!!thumbs up

    ReplyDelete