Sunday, August 16, 2009

lame nye xupdate blog

Aku kat rumah di Chepor. Kali kedua balek rumah sejak praktikal ni. Lame nye tak update blog ni semenjak p1wimax kat umah aku tu kene potong walaupon baru je gune sebulan. Dekat pejabat plak dah tak bleh gune proxy.

Plan aku balik rumah kali ni nak pegi convofair kat UTP. Tapi macam terbantut jer. Sebab aku pon cam tak sehat balek je nih. Dah sebulan aku demam sehat demam sehat. Since aku balek Ipoh bulan lepas. Hurmm. Kesihatan aku terjejas sejak kebelakangan ini. Makan pon tak brape nak lalu. Berat aku pon dah berkurang rasenye. Tulang2 rangke aku ni makin jelas kelihatan sampai boleh kire beb. Naseb bek balek rumah ni ade laa selera skit makan. Arini aku makan 5 pinggan nasi. Wahaha.

Ooh yer. Salah satu pinggan nasi disumbangkan oleh keluarga 'Tiger'. Aku pegi kenduri tahlil kat rumah die tadi pas isyak. Dapat juge aku bertemu kawan buli aku kat sekolah dlu2. Hahah. Jangan marah ea 'Tiger'. Citer lame lupe2 kan lah ye. Hahah. Ooh yer 16hb 8 merupakan ari lahir si 'Tiger' ni. So dengan sukacita nya aku mengucapkan "selamat ari lahir ye Tiger, jangan nakal2." Wahaha. And thx for your gifts you bought from around the world. Hoho.

Sebut pasal jumpe member ni. Ujung minggu lepas aku berkesempatan bertemu seorang lagi kawan baik aku iaitu Nash. Dah lame gak aku tak jumpe die nih. Las aku jumpe die bulan 2 and time tu die kat Taiping. Pegi melawat die skali dengan cik Rose. Memang banyak lah perkara yang disembangkan. Sempat bersarapan di mapley yang ekslusif dekat rumah akak die dan merewang ke Mid Valley. Lagi satu, kalo sembang ngn die ni aku slalo panggil die "mat". Aku pon tak paham. Contoh penggunaan "mat"...weh mat,watpe mat?

Aku dah mule memasak sejak terbeli nye sebuah dapur stove kt rumah sewa aku tuh. Dah beli stove sume barang pon kne beli baru bleh masak. Kalo ade stove je ape citer. So pegi Tesco borong sume barang stove, butane, kuali, sudip, minyak, telor, bawang putih, bawang merah dan laen2. Balek2 stret masak megi goreng. Sedap woo. Bleh challenge aney kat bawah tu. So lepas ni tak payah oder dah. Wat sendiri je. tak pon bukak gerai lagi satu kat bawah apartment tu kasi lingkup aney tu punye perniagaan. Muahahah

Ermm..banyak lagi aku rase bende nak citer. Tapi dah ngntok laa plak. Gamba pon aku tak leh nak upload sebab banyak gamba dlm computer aku kt rumah sewa tuh. tak pe lah. Laen kali aku upload gambar je plak.

Yang aku ade gambar ni je. Nah tatap laa puas2

6 comments: