Thursday, September 3, 2009

Aku hilang akal

Hangpa suka ikan?? Aku suka ikan..
Aku suke maen futsal. Kenapa aku suke maen futsal??
Sebab boleh berkumpul ramai2 and boleh maen2

team KL + Rawang


team Pandan Mewah + Setiawangsa

team Wangsa Maju


team Rawang

Disebabkan aku hilang sabar suatu hari tuh. Aku campak 2 2 henset aku ke dinding. Barai. Memang dah lame hangin dengan diorg. Si sabun tuh asek tak leh nak scroll and screen jadi gelap. Yang lagi satu tu sekejap charge sekejap tak charge. Terasa bodoh gak la pastu. Kenape le aku campak. Dah tu je nset yang ade. Tak sempat nak copy contact number yang ade dlm tepon. Haha. So kalau pasni korang mesej aku. Bgtaw name dlu taw..

Dalam keadaan terdesak. Aku beli nset baru. Haha. Aku rase patot gak aku beli yang baru. Dah dekat 4 tahun aku pakai nset tuh. Satu ag nset aku pau kudin punye..


Ni nset baru aku..k770i

Aku akhiri post kali ini dengan sebuah kata2 pujangga:
"Life is not about finding yourself, Life is about creating yourself"
Fikir2 kan lah

3 comments:

  1. ape kaitan ikan dengan futsal?hahah
    dan
    ape kaitan handphone dengan kata2 pujangga tu.?haha

    ReplyDelete
  2. kan aku da kate ko mmg bubs...hahaha..
    so long enset rafi...

    ReplyDelete