Friday, January 8, 2010

Extravaganza

pagi ini pagi yang indah kabus2 asap..penuh ruang telinga aku dengan ketukan2 drum padu all that remains..aku nak dengar lagu kuat2 gune speaker..tapi nanti budak2 ni mengamuk hentak lantai plak..pagi2 lagi dah memekak..so,takpe lah..aku dengar gune headset..padu nye still same tapi aku sorg je yg boleh dengar..kalo dak2 ni sembang mmg aku tak dengar lah..tapi pagi2 mungkin tak mengapa..tak ade banyak bende yang nak disembangkan..masing2 mamai dan mengigil..teruskan mendengar ketukan drum padu in flames pula..

pagi ini pagi last praktikel..still terpikir2 nak pegi ke tak..tapi diorang cakap ade makan2..mungkin patot pergi sebab aku pon tengah lapar sekarang..dapat makan roti jala kopetro tu pon layan gak..kari kaw2 pekat..jalinan roti jala pon halus..tapi kalo g sarapan kat BSN pon layan gak..lame tak melantak roti telur aney tuh..pegi je lah ek..nak bertemu SM aku for the last time..

pagi ini pagi jumaat..surau kat bawah KLCC tu dah tutup..tak boleh smyg jumaat kat situ dah..so hari ni kene bertolak awal2 lah sikit sebab masjid Assyakirin agak jaoh untuk menepak..menapak2 ni..teringat plak aku..aku dah takde selipar kat pjbt..sume dah bawak balek..pakai kasut je lah nampak nye..

okey..tu je perkara yang terlintas di waktu ini..tiada perkara berbangkit..just spontaneous thought.

p/s : get extravaganza plzz

5 comments:

  1. extravaganza tu mcm besar besaran..hehe btw, dah habis dah practical? cool gila

    ReplyDelete
  2. haha i know what it means, i meant to ask about the extravaganza yang rafi suruh dapatkan hehe adakah extravaganza itu adalah satu album. :P

    ReplyDelete
  3. rafi mmg suke mengarut tajok pelik2..
    kebende la extravaganza nye.. :p

    ReplyDelete
  4. wani: extravaganza tu tajuk lagu..hehe

    anisizaty: yup..cool habeskan aku dah habes praktikal??hahah

    rose: layan lah extravaganza tuh..best

    ReplyDelete