Friday, January 29, 2010

Skali skale dari aku

Assalamualaikum,

Lame btol aku tak update blog nih..bukannye taknak..tapi keadaan tak mengizinkan..connection internet UTP sgt sucks. Seb bek dah okey..kalo tak susah gak r aku nak wat research. Hoho..mentang2 dah final year student..banyak research kne wat ni tuk final year project.

Alhamdulillah r..aku dah dapat pon topik dari lecturer aku..and macam nice je topik die. Mungkin kne keje kuat skit angkat2 cube2 concrete..nak bawak g testing merata tempat.
Harap dapat siapkan dalam masa yang singkat..bleh rileks skit sem depan.
Hoho..Keje nak rilek je.

Skrang aku dok kat village 5. Dapat tingkat atas skali mengadap court futsal plak tu..pantang nampak court tu kosong skjp je..mesti nk turun maen nye..hakhak.
Buah ati pon dah dekat..senang skit nak jumpe..hikhik.

Orite..nanti ade mase aku update lagi..hihi..ngntok plak lepas sarapan nih..perot kenyang..katil pon memanggil2.

court basketball and futsal yang luas terbentang dari bilik aku

7 comments: