Tuesday, February 16, 2010

A New Template and A New Header (ANT a ANH)

Assalamualaikum,

Aku dah tukar template blog aku. Boring gak pakai yang same je kan. Template lama tu dah berkhidmat selama 6 bulan. Bagi die pencen plak. Ade rezeki aku panggil die keje jadi template aku blek. Header pon dah berubah. Kalo dulu . . sekarang A Good looking Header. Haha. Still tak membawa makna ape2 memandang kan blog ini hanyalah untuk mengisi masa lapang aku.

Kenapa aku berblog?? Mungkin sebagai aktiviti hujung minggu. Mungkin jugak sebagai digital diari yang sume orang boleh baca. Ye lah, kalo korang perasan blog aku ni banyak menceritakan hal2 sendiri je. Pasal aktiviti hujung minggu. Mungkin pasal lagu yang aku tengah dengar. Jarang jugak aku bukak cerita pasal hal2 lama. Sume cite pasal current event yang berlaku dalam hidup aku je.

Terpikir gak nak jadikan blog aku ni berunsur nichie. Tapi malas ah nak kene update slalo and nak kene rajin buat research. Research Final Year Project pon tak terbuat lagi ni haa. Mungkin sesekali aku update tentang lagu yang aku sedang dengar or lagu lame yang bes2 untuk dishare dengan pembaca blog aku.

There's still lot to learn. And I'll try to put more emotion in my writing and communication. Almaklumlah senseless and emotionless people like me is very blur about what is happening. I might take a very long time to realize and react for some issues.

I think that all for today. Thank you!

4 comments:

  1. bagos ar. kalo x jenuh tnggu u suggest lagu ape yg best kt i. mesti dok cakap, "mane ade yg best, sume yg biase2 je.."
    bluek!

    ReplyDelete
  2. maybe ptt tukar profile pic skali. hehe ape entah gmbr org panjat apekejadah. btw letak ah suggestion lagu best. aku pon interested nak tau.

    ReplyDelete
  3. anis: haha..tu bukan tgh panjat..die xlarat lalu menyandarkan diri pada dinding..ade lagu2 bes aku gtaw kau..hakhak

    ReplyDelete