Monday, February 15, 2010

Terlajak awal

Assalamualaikum,

Jam pukul 11.14 pm. Aku dok atas kerusi depan meja. Baru lepas masak maggi goreng. Seyes kecewa sebab penat ronda satu UTP cari kafe mane yang bukak. Tapi hampa. Las2 beli megi tom yam bawak naek bilik. Then goreng. Aku letak segala macam perencah dalam tu. Hambek ko.

Tujuan aku balek awal UTP ni sebab nak siapkan poster presentation tuk subjek Professional Communication Skill. Then tadi sebelom pegi makan ade sorang dak kelas aku mesej. Die cakap lecturer dah postpone tarikh presentation. Hangin gak ah satu badan. Menyesal balek awal.

@&*$^%#(@)*#&$!!

Terpakse laa aku buat bodoh kat UTP ni sejenak!!

p/s: Croatian Rhapsody is playing in my iTunes right now. Cool

7 comments:

  1. ko x duk ipoh dah ek skang?kalo x sng je chow je r dulu kan.erm?

    ReplyDelete
  2. hahaha~ rugi2. malam td makan besa. famly maklong dtg umah. :)

    ReplyDelete
  3. anum: aku still dok Ipoh tapi malas nak ulang alik..hakhak

    izzati: demmit..makan ape ade?haha

    ReplyDelete
  4. hahaha :DD
    makan laksa! megi goreng. keropok ikan goreng. hahaha~ and x lupe sosej bersama roti :)
    rugi2 kamu xde :P

    ReplyDelete