Thursday, July 8, 2010

Berakhirnye World Cup Aku

Assalamualaikum,

Dengan kekalahan Germany pagi tadi telah menandakan berakhirnya perjuangan bangun awal pagi or tak tido pagi bagi aku. Sotong Paul Octopus tu sekali lagi membuat ramalan dengan tepat. Namun kita sebagai seorang umat islam jangan laa percaya dengan tilikan sotong tu. Mungkin itu hanya kebetulan sahaja. Sesungguhnya perbuatan tilik menilik naseb ni dilarang oleh rasulullah.

Terbagi ceramah plak pagi ni. Hahah. Tahniah pasukan Spain coz layak ke final piala dunia bertemu Belanda. Episod akhir perlawanan epik kali ni, aku hanyalah penonton yang berada di atas pagar. Tak menyokong mana2 team. Sesiapa yang menang pon tak memberi efek ke atas diri aku. 2 2 team tak pernah lagi pegang title world cup. Do your best aku ucapkan. Susah plak nak tunggu 4 tahun lagi.

Okey setakat itu sahaja. Nak tido dulu. Night

p/s: HIMYM akan bersambung balek 12th July ni. Watch out

7 comments:

  1. waa..samer weh..final wc ni kiter tido je la weh..sah2 bosan duer2 team..haha

    ReplyDelete
  2. laaa.. awal sgt nak quit bola.. lek lu bro n sis,kan ade final. xgempak r korang nih!

    ReplyDelete
  3. aha. berakhir juga world cup aku. tape stil bley tgk 3rd place match. skuad masih muda, jmpe lagi 2014. mana tahu tyme tu duet da byk kita sdri pergi tgk kat brazil live.haha.

    ReplyDelete
  4. huahua..sedyhnye bunyik die..
    yey! nk tgk himym!

    ReplyDelete
  5. dah2 sape kalah pegi tido...kah3

    ReplyDelete
  6. zeema: hebat gak spain ngn belanda tu..tapi kalo play safe cam smlm..mmg boring aa

    farha: yer..mmg ade lagi..tapi bukan pasukan plihan..nak wat camne

    anas: hahah..xleh nak bangge2 dah..team laen kitai kaw2..spain xdpt

    rose: mmg sedeyh pon T_T

    alep: jom tido beedua alep..gay skit..hihi

    kamal: dems u!!

    ReplyDelete