Tuesday, July 6, 2010

Kenduri Kahwin Kerol (KKK)

Assalamualaikum,

Kairul Radzikin a.k.a Kerol merangkap ex-classmate aku kat ASiS tahun 2004-2005 telah selamat mendirikan rumah tangge dengan Hanin. Aku biler lagi?. Ahaha. Ape2 pon aku nak ucapkan tahniah kepada pengatin baru dan semoga berkekalan sehingga ke anak cucu cicit piut pipit dan seterusnya.

Bercakap hal kahwin ni. Kalo dah ade duet tu boleh laa terus kawin. Tunggu lame2 watpe kan. Tengok si Kerol ni laa. Aku dengar citer 2 bulan kenal je trus ajak kawin. Amacam? Ade brani? Tapi aku takde duet lagi skrang. So kene laa tunggu la keje and ade duet dulu. dalam 5 6 tahun tu insyallah ade rezeki kawin laa kan. Calon dah ade. Hahah

Majlis aritu sangat meriah. Sumpah lame tak jumpe si Kerol ni. Skali jumpe dah kawin. Tema kaler ungu. Kalo aku tau aku cari baju kaler ungu gak. Nanti time aku kawin nak wat warne ungu gak aa. Aiceh. Dapat gak jumpe membe2 yang laen. Wuhuu. Kecoh gak aa dewan tu. Sembang2, kutuk2, gelak2 rugi pengantin tak dapat join sebab dok atas pelamin. Takpe2.

Abes kenduri ronggeng sampai lebam. Thanks to tiger sebab bawak aku bejalan naek kete ko dari Ipoh n pusing2 KL dan juga jadi bahan kutuk sesame membe. Biase aa tu kne kutuk kan. Ngan membe2 tak yah nak terasa hati sangat lah. Lagipon kau dah pandai counter orang kutuk balek. Hahah. Cibai. Ni ko blaja kat ireland ek?












p/s: gambar2 kredit to crot. walaupon slalo gamba ko xde, u r a very talented photographer. FTW!

6 comments:

  1. siut...terasa rugi xdpt g...ni sume slh islah lmbt bgtau aku.huhuhu

    ReplyDelete
  2. kamal: tu aa..die ade citer gak yang die ajak ko..tapi mmg las minit aa

    wani: sile la kawin ngn encik kamal

    ReplyDelete
  3. hensemla budak yang pakai baju biru berspekmata itam tu.. boleeh i berkenalan ngn die?? name die kalau tak silap i nasrul eh?? kim salam kat die eh.. eennnccceeemmmm saaggtttt.. nak kawan2 je.. i dah bersuami da..

    - erra fazira-

    ReplyDelete