Sunday, June 20, 2010

Piala Dunia 2010

Assalamualaikum,

Period2 camni aku mula tak senang duduk, kaki pon terikut mau sepak bola. Kecewa aku bile dah siap2 pop corn nak tgk bola, tapi RTM tak amik plak game awal2 ni. Nak kuar malas, kalo laa aku ade adik beradik lelaki yang minat bola gak. Senang hati aku nak kuar lepak ngn diorang je.

Ape2 hal pon, ketiadaan astro supersport di rumah tak melunturkan semangat aku melayan bola sepak. Kehadiran sopcast membolehkan aku tgk bola secara live di depan pc. Dapat gak aa tgk match France ngn Mexico aritu, tapi gamba ala kadar je aa.

Kali ni pasukan pilihan aku German. Dengan barisan pemain muda ngn tua aku rase boleh pergi kot. Walaupon kalah ngn Serbia aritu, German is always in my heart. Hahah. Ade berbaki satu game lagi dalam peringkat kumpulan. Hope menang ngan Ghana nnt. Ade nmpk Joachim Loew tym game Ghana ngn Australia tadi. Dok usha2 pemain n corak permainan Ghana la gamaknye. Next game is very crucial. Jangan ade kad merah ag next game. Suey siot.

Okey aa. aku pon baru balek men futsal ni sempena demam piala dunia ngan memembe skolah Bainun dulu. Badan pon dah penat. Nak mandi n tunggu subuh. Then tido tak ingat dunia. Ciow

7 comments:

  1. yeah, go german! hehe..ko pun samer ngan aku..layan depan pc je kalo rtm xder..nak suh alep banje ch 805 ar camni..haha

    ReplyDelete
  2. anas dah sambar jargon!

    ReplyDelete
  3. huh!! kali nie cote d'ivore mng r der...

    ReplyDelete
  4. zeema: yeah..gogo german

    rose: salah page ni!! :D

    crot: nak sambar gak!tggu~~

    halil: brazil 3 - ivory 1..salah page gak ni!!hahah :D

    ReplyDelete
  5. semua org mcm support spain je nane aku baca.heheheh.btw happy belated birthday adik

    ReplyDelete