Wednesday, December 9, 2009

Hop in Hop off

Assalamualaikum,

Aku baru balek keje. Baru jugak ajar member aku sytle bukak rokok soft pack dan care mengeluarkan rokok dengan penuh gaya. Zaman kegemilangan rokok Peter Stuyvesant dah lama tamat.

Aku cukup tak setuju bila CEO Peter Stuyvesant setuju untuk menjualkan sahamnya kepada KENT. Abes semua kau tukar. Kau tinggalkan lambang dekat batang rokok je.

Minggu ni pergi jamming lagi. Doakan aku dapat bermain drum dengan jayanya. Dah berpeluh2 ketiak aku belajar mengetuk drum. Tak pernah2 aku ketuk drum. Mungkin Afero boleh ajar aku lepas ni. Kau memang noob Kamal aku tahu.

Masa lapang di isi penuh dengan aktiviti berfaedah. Don't waste your time because time is running out. Hahah

Sekian.

p/s: sape ade gamba cover album shizuka ben aman..tolong bg..dalam usaha mencantikkan cover flow ipod aku

9 comments:

  1. cheit. igtkan dh benti.

    aku tao gak cara mngeluarkan rokok dgn penuh gaye!

    ReplyDelete
  2. mane ade aku cakap aku isap

    aku bukak kan tuk member aku je

    hehe..peace!

    ReplyDelete
  3. dah main drum sekarang! Thumbs up!

    ReplyDelete
  4. haha..
    zman kegemilangan peter..
    i like that..
    past tyme faveret..
    nOw..
    unte a.k.a camel pengobat rnduw..
    :p

    ReplyDelete
  5. rose : sayangi lah daku

    royal masala : ko benci aku??ade aku kesah..haha

    fared : behentila merokok tuh..xde pekdahnye..hehe

    ReplyDelete
  6. nnt sblm aku aja ko men drum aku ketuk kpale ko dlu..kasi tegak sket..

    ReplyDelete
  7. eleh hg..
    ye2 je soh ak benty..
    hg tuh..
    meh benty skli..
    ceyt!!
    :p

    ReplyDelete