Thursday, December 10, 2009

Vampire kehausan darah

Assalamualaikum,

Arini aku dermakan sedikit darah kepada vampire. Tak banyak 450ml je. Masok kali ni dah 900ml aku bagi die isap. Badan aku berkilau-kilauan sikit bile terkene cahaya matahari. Mungkin dalam proses bertukar menjadi vampire kot. Harap ade werewolf isap darah aku gak nanti. Lepas ni nyamuk isap darah aku mebi jadi vampire gak.

Bapak besar jarum nurse tu cucuk aku tadi nak amik darah. Terkejut aku. Walaupon aku dah penah derma darah. Tapi aku lupa akan saiz jarum yang pernah menghantui aku satu masa dahulu. Tapi aku wat2 cool la. Tak macho langsung kalo aku jerit terpekik terlolong depan nurse2 yang dah tua kerepot.

Bile dah selesai sume. Aku puas. Aku baru saje berjaya berkonfrontasi dengan trauma jarum picagari panjang yang masok dalam salur darah sepanjang seinci atau mungkin lebih. Aku juga akan berjasa kepada orang yang mungkin akan memerlukan darah di masa depan. How do they keep the blood in liquid condition for a long time?

Bagi orang yang banyak sangat darah atau rase nak kurus skit. Boleh la derma darah sebanyak 50 kali. Kelebihan nya. Kalau korang accident ke ape. Boleh dimasokkan ke dalam first class ward dalam erti kate laen sorang satu bilik lengkap bilik tidur, bilik air, ruang makan, balkoni, akuarium, kelambu, dan 2 orang standby nurse yang tua kerepot. Atau 2nd class ward for the whole life.

Sedikit rindu dengan ASiS. mungkin sebab tengok gamba2 kat facebook Nadly. Okey sesape OASiS yang rase nak g skolah sile ajak aku dulu. Aku tak nak g sorang2 risau cikgu ingat tukang kebun sekolah yang baru. maklumlah aku bukan orang penting skolah. Kalo g ramai2 baru konfiden skit. Rindu kat dorm lama n tangki sekolah. Cikgu pon rindu gak skit2. Heheh

Sekian.

10 comments:

  1. uish.ko orang penting kot. legend mpp bertanding bermottokan rahsia.

    ReplyDelete
  2. hahah..
    babikau..
    tak legend langsung kot..
    siap lupe name pengetua lagi tym public speaking..
    cmne pengetua nak ingat nama aku plak..
    hahah

    ReplyDelete
  3. rindu kt cikgu?
    i mcm x pnh pon rindu kt cikgu...hoho

    ReplyDelete
  4. hurm..kalu pegi skola, then kite naik tangki..sbb rindu kt tangki..pastu blk lah..amacam?

    ReplyDelete
  5. rajo: okey set..nak tengok dunia dari perspektif laen

    ReplyDelete
  6. owh..darah tuh nnt dia campur dgn satu bahan anti-penggumpalan,sbb tuh maintain liquid je.same macam bahan anti-penggumpalan yang ada dlm badan kita =) waaahh!ilmiah plak aq rs komen aq nih!

    ReplyDelete
  7. bubs...nama pengetua pon bole xtau..nseb baik dia xbuang ko dr hostel..

    ReplyDelete
  8. faridah hanum: o0o..tenks doc..hehe

    kamal : sape suruh pengetua tu xingat gak name aku

    p/s : boobs = noobs = bodoh kaw2..bagi sape2 yang xtaw..

    ReplyDelete
  9. xtau r plak gmba2 aku boleh mnimbulkan kerinduan..haha.

    ReplyDelete