Thursday, July 16, 2009

So-sial Net-wo-ken

Aku tgk Kudin & Wan Ahmad (hosmate aku) wat facebook arituh. Uish, cam menarik gak facebook ni aku tgk. Okey,aku memang agak ketinggalan di alam cyber ni..hukhuk

Aku pon try la wat satu akaun kat facebook tuh. Oh senang je rupenye care buat nye. Bagi emel n setting skit2. Dah siap tu. Aku pon mule la mencari2 kawan yang mane nak di add dlu ni. Yang jadi mangsa nya dak2 rumah r.hehe

So sekarang ni aku nak promote facebook aku je sbenarnye. Hehe. Sile lah add aku dengan mengisi rafiuddin06@gmail.com dekat ruang search kt belah atas kanan page facebook korg tuh (panduan untuk org yang noobs facebook cam aku, yang dah otai tak pe). Okeyh. Tenkiu~

kalo nak add Kudin n Wan Ahmad pon boley. If ade org nak berkenalan dengan jejaka single mingle lagi ni.wahaha.

5 comments: